MySlashGamer En minecraft blogg :)

Alla inlägg under mars 2013

Av MySlashGamer - 28 mars 2013 14:16

Förlåt att jag inte har tagit ut veckans saker men nu kommer dom Veckans bild :

 PEEEWDIEEPIEE, veckans video : https://www.youtube.com/watch?v=rc1XYAJCZ80 

:D

Av MySlashGamer - 28 mars 2013 14:12

Skönt att vara tillbaka xD

        Om du undrar fick jag tillbaka min panda men jag fick ändra mitt namn till SimonSWN                                          
                            

                                       

Av MySlashGamer - 17 mars 2013 17:38

 

Hej, jag kom hem efter att ha varit hos min pappa i hans nya lägenhet. Men när jag jag gick på Clubpenguin märkte jag ett glitch! ETT COOLT! Man kan göra så maskotar kan komma till din igloo! 1: Gå till din igloo, tryck på en maskot profil i din vänlista. 2: Tryck på ändra din igloo men stäng inte ner profilen, sen ändra igloo (du måste vara medlem för det för att det måste finnas 2 igloo du har gjort). 3: efter du har ändrat igloo kommer den maskoten som du valde till din igloo! Hiya Sensei!

 Rock On Cadence!    Men efter att göra så på alla maskotar jag känner så... När jag titta Herbert såg jag att han var en ljusblå pingvin!                                          
                                                  
     
 Förresten om man går till Herberts profil och tittar snabbt ser man en ljusblå pingvin                                         
  Vi syns / Simon                                             
                                                                                             
 

YAY

Av MySlashGamer - 12 mars 2013 16:57

YAY jag kan nu ta kort på mig! här är en gammal bild mig och min mamma :

 Ja, det var ett trick på PS3 jag kan! men jag kan bara ha kameran nära PS3:et jag tänkte börja med Veckans Film och veckans bild här är veckans bild:
 haha jag hitta ingen bra, veckans video är:

Presentation

Fråga mig

31 besvarade frågor

Omröstning

Vilket spel ska den nya berättelsen handla om? Transformice och Minecraft är i final!
 Minecraft
 Transformice

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards